Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

söndag 10 april 2011

Min helg

Fredag : Vaknade pluggade lite och tänkte gå till skolan men nej då spyr man blod och ringde vårdcentralen som sa att ja skulle åka till akuten så gjorde de ..

När ja kom till akuten och de är min tur att gå fram till receptionen så går en  gammal gubbe där med rullator och gör krokben på mig så ja halkar på de ny skurade golvet rakt in i gubbens rullator.. men men när de va min tur säger läkaren bara att ja ska ta stick i fingret och sen linda de in min fot och inte bara med de så hade ja en vatten blåsa i hällen.. gjorde skit ont. men men i alla fal läkaren sa att ja ska äta mina tabletter för magkatarren och bara hoppas de blir bättre.

Gick från Akuten till Oppeby Gård och hämtade min moppe och sedan åkte hem. älsklingen kom och hämtade mig och så åt vi pizza sedan blev de att åka till Malin och Erik. Erik satte ditt min nya sadel till min moppe. Sedan åkte jag och Älsklingen hem  och sov....

Lördag: Vaknade vi upp började packa lite och fixa några flytt lådor blev klara :D
Sedan åkte vi hem till mig och käkade tacos och firade mamma hela dan hon blev ju 45 som sagt :P

Söndag: vaknade vid 9 av att älsklingen väckte mig vi låg och myste och kollade tv sen började han med mat vid 11 och ja damsög och skurade golvet .. Det blev potatis och kött :D  Älsklingens mamma ringer och undrar om vi ska med och kolla på hus så då gjorde vi det i Aspa men fösta huset såg ut som ett rukel... Men de andra va fint två våningar och källare toa på alla våningar och dusch på två och kök på två våningar ... riktit fint så var de sågvärk på tomten .. 1000 000 tror ja dom skulle ha för allt och de va stort men da var inget för min älskling .. men sen åkte vi vidare till Gnesta och där bjöd min Svärfar mig svärmor och daniel på mat jätte gott men själv skulle ja aldrig betala de priset men men . sen åkte vi hem till älsklingens föräldrar och ja gick till Anna i stallet och tror ni inte Kricken gjort illa sig typ fått pinne i benet bajen är typ halt ingen och Ipan gör med illa sig. men men hjälpte henne och höll i och borstade. sen blev de hem färd :D nu sitter man här och pluggar POLITIK !!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar