Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 7 april 2011

 
Namn: Carola Ewa Maria Kristensen
Piercingar: Nej. Men hade i Läppen och näsan  
Tatueringar: Hjärta med vingar på vänster arm
Längd: 160
Skostorlek: 40-41
Hårfärg: Brunt men blonda slingor
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland så ja
Tänker du på självmord: nja ibland
Tycker andra att du är attraktiv: Ja klart
Dricker du alkohol: Ja ibland
J
Använder du droger: Absolut inte
Röker du: Ja tyvärr så göra jag det, men kämpar på att sluta
Vilket shampoo använder du: ingen aning
Vilken parfym använder du: Vet itne va den heter  
Vad är du rädd för: Insekter spindlar
Gillar du att tvätta: Nja de är ju inte de roligaste
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaa absolut ! :P

SENASTE..
Film du hyrde: 
I rymden finns inga känslor  
Film du köpte: Klara
Låten du lyssnade på: airplane  
Låten du hade på hjärnan: In the club
Personen du ringde: Älsklingen
Tv program du tittade på: BB
Personen du tänkte på: Lina a hur hon mår …  

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
 Ja gud ja, fan vem har inte :O
Gråtit över en flicka: Ja, en vän
Ljugit för någon: Tyvärr ja, det har alla.
Varit i slagsmål: Yes
Blivit arresterad: Nej

ANTAL..
Gånger du varit kär:
 5 tror jag
Gånger ditt hjärta brustit: 3 gång, och då brast det rejält
Hjärtan brustit på grund av dig: Några stycken
Tjejer du kysst: nja 3 kanske
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Inte så ofta  
Ärr du har på kroppen: 4 tror ja  

SENASTE..
Bok du läste:
bara du
Personen du fick mail av: något nyhetsbrev
Personen du fick brev av: Natali J
Personen du fick sms av: violetta Karlsson
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Jävla bra tag sedan ca 5 år sedan
Saken du köpte: present till mamma  

Vad har du gjort idag:
Vaknat och sedan fått skjuts till skolan
 Var det kul: Skönt att slippa gå i detta tråka väder
Hur tidigt stiger du upp: 7 på vardagar
Gillar du att slåss : Nej onödig
Vad ska du göra idag: Va med Älsklingen tror ja :P  
Är du seriös: När det behövs så ja de tror ja
Vad är du allergisk mot: Mjölk, pollen,
Var har du ont: Lite i huvudet och foten
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: de vet ja ionte  
Favorit serie: Desperate housewife Stavning?  

Britney Spears eller Madonna: Britney lätt som fan
Jason Derulo eller Jay Sean: Jay Sean tror jag
J
Salt eller socker: Salt på mat, socker annars godis :P
Gillar du ketchup: Ja i små mängder …
Är du glad nu: Ja, eller vet ej e lite upp och ner
Var du glad igår: ja och rädd när ja red
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja de gör ja
Vad dansar du till: Musik vad annars
Stockholm är: fint och skönt men ändå stressigt
Göteborg är: Helt okej stad faktiskt
Kan du sjunga: Nej, men de är roligt
Mer värt än guld: Familjen och vännerna och pojkvännen
Spaghetti eller makaroner: Makaroner tror ja är bäst
Ett land jag helst vill besöka: Cypern och Turkiet igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar