Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 28 april 2011

tjoooo fräs Bloggen :D

Idag vart de skola gick prima. lite jobbigt och förvirrat men men de funkade ändå :P
sötis bild på Bajen 
Efter skolan kom min älskling och hämtade mig och Hoda han skjutsade Hoda till bt och han och jag åkte vidate tilll hans föräldrar i Ålberga . När vi kom ditt gick jag och klappade hästarna och borstade lite  Bajen har aldrig vart så lugn och fin som hon var idag ja brukar inte få gå in i hennes box för henne hon bara sparkar och bits men idag gick de super :D ... Efter fick vi mat svärmor gör jätte god mat :) Erik ringde och vi åkte hem till han och Malin hahah och de va en förvirrad gammal tant som försökte göra inbrott i Eriks bil och polisen kom och ja tanten gick vidare... ja gick upp till syrran och hämtade cigg och åt några bullar gick tillbaka till Malin då Erik står och lastar in sin fyrhjuling i bilen då den är paj och han inte haft den så länge. Imorgon så ska dom bytta den mot en moppe till Malin .... :D Älsklingen skjutsade hem mig och jag började rensa min garderob va minde skit en vad jag trodde :P ... Imorgon ska älskingen flytta till en två och vi har mycket snack om att ja ska flytta dit men är svårt att få mamma med på de :( men men så kommer bli dålig uppdatering denna helg då de är flytten och tar mycket tid ... men men några inlägg kanske dyker upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar