Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

onsdag 6 april 2011

'tjoooo

Skolan började 10.15 hade drama gick väl bra vi lekte eller va man ska kalla de vi gjorde :p efter lektionen käkade jag Evelina A Tobbe och Mirna lite mat, jag och Evelina gick till stan och ja tog sedan bussen hem.
Packade rid kläder och åkte moppe och möte vio vi gick hem till henne för hon skulle hämta pengar sedan drog vi till stan. Vio köpte en tröja och ja present till mamma :p vid 4 tiden gick vi mot bt för Vio skulle hem jag tog också bussen hem, kommer innan för dörren och känner hur allt snurrar dricker 3 stora glass med vatten och tog en macka. kl halv 5 gick ja till Netto för Anna skulle hämta mig och ni som inte vet vem hon är så är det min pojkväns syster. i alla fal Anna hämta  mig och vi åkte till stallet ja börjar fylla på vatten och fixa och hon mocka efter bestämde vi vilken häst ja skulle ha och de blev Bajen :D Anna  Kricken , Bajen är så dum mot mig i boxen så Anna fick göra i ordning henne och jag Kricken, Bajen var jätte sur och sparkade bak ut hela tiden för varje gång jag ställde mig upp i en uppförsbacke så ville hon trava men vi skulle ta de lugnt eftersom hon tog av skorna igår. Men vi red 9 km idag och klättrade i branta backar och massor kul :P snacka om att min hjärta gick i 130 eller mer ... men men jag lever och är hemma nu i alla fal min lilla älskling va där också eftersom Anna har sina hästar på sina föräldrars gård.

Juste Soc ringde mig och dom har hittat en kontakt person hon var äldre en mig heter anete eller nått sånt bor på landet och har hästar så hoppas hon och ja kan prata ut och ta en ridtur de vore trevlig :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar