Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

måndag 16 maj 2011

har haft en trevlig helg med min syster i Malmö åkte 3 på fredags kvällen och kom hem kl 23 på lördagskvällen. Fick bufe frukost på scandic hotell när vi kom fram :D söndagen bestod av städning och många åkningar till svärmor och svärfar samt lite bråk med älsklingen :p Idag har ja vart i skolan gick super bra puss på det :D
när ja slutade tog ja bussen med Ewe till Enstaberga gick hem till henne sen tillbaka till bussen som gick kl 3 typ, sen blev de skiva till grannen Elin för att ja behövde hjälp med tvättstugan :D fick se hennes lägenhet den va skit fin mot våran ... ha kört 4 maskiner och var snäll mot någon som bor här som inte slängt tvättmedelkartongerna och skölj-medlet efter sig.  var samanlagt typ 40 saker ja hade till sopp centralen :p nu gör min älskling mat till mig kassler och potatis medan han äter sallad :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar