Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

onsdag 7 september 2011

Älskling vet inte vad ja ska säga älskar dig så otroligt mycket, men vet inte om du känner desamma, blev så lycklig när de blev vi och trodde aldrig de skulle hålla så här länge, för mig är du mitt allt mitt liv min lycka min dag. de här är dom 15 underbaraste månaderna i mitt liv. första gången ja såg dig va ja inte ett dugg intresserad andra gången va de som en ängel ramlat ner från jorden. ja skulle kunna skriva hur mycket som helst om dig men väldigt svårt att få ut allt i ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar