Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 1 september 2011

underbart :D

idag vakna man halv sjuk gick upp och drack dricka för min hals va inte alls med mig idag :( sedan tog ja bussen till skolan där skolan började med att ha psykologi :D de är de bästa ämnet ja har ;D hade sedan näthandel och höll då på med övningsföretaget med att göra en egen hemsida med egna produkter och lite olika saker... sedan blev de företagsekonomi skrev hela lektionen skit tråkigt sen flytta vi fram samhäll så vi sluta halv 3 :D Då stod min kontakt person utanför skolan så åkte vi till stallet hon tog in sin häst camiront vet ej hur de stavas :P och ja hämtade Sebastian han var pigg som fan och lyssnade inte ett skit snacka om att han blev inte lite uppspelt också när anette longcherade si häst stavas :o men men blev lite galopp och trav asså ja tänkte bara skritta satt och smsade och skit nej då fattar han galopp och får fan inte stopp på han:p men men mysigt va de ska troligtviss ha han varje Torsdag :D :D imorgon blir de vara med en underbar vän :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar