Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

tisdag 29 november 2011

Hej :)

har inte bloggat på hemskt länge . men ska sätta igång nu ingen :D
hoppas många vill läsa min blogg om hur ja mår hur dagarna går.
just  nu ligger ja efter mycket i skolan sen ja var sjuk. men men bar kämpa och stå i.

Just nu sitter ja hos frugan. och hoppas på att snart åka iväg :D blir ut och springa jogga i kväll. ska
börja igen med träningen.

För de andra har ja ju inte bloggat på länge och de bror på massor med bråk med mamma massor med Daniel har vart slut men nu är allt fixat. och ja bara hoppas de kan förbli så och skit snacka bara kan försvinna. Fattar mig inte på dagens samhälle och doms jävla grejer och skit. och varför folk inte kan bete sig som folk....

men men de var allt för mig just nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar