Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

lördag 24 december 2011

Dag 6 min dag

Ja min dag vaknade runt kl 8 :D kolla tv med älsklingen till ca kl 10 sen hoppa jag in i en dusch :D
kolla tv ingen tills jag var torr och började fixa mig.

kl 1 tog  vi bussen till stan hem till pappas brud. käkade och kollade på kalle anka och va de nu är som gick på tven. sen så klädde pappa ut sig till tomte då de var fösta julen för Elliot min systers son.. men han var inte blyg han, han ville kolla under masken.

kl 6 dog vi där ifrån och åkte hem till svärmor och svärfar och käkade lite mat :D
och spelade kort . kom nyss hem och har haft jätte trevligt :D

fick 2 perfymer av Carro
1000 kr av farfar
1000kr av pappa
500 av svärmor och svärfar
och godis av pappa :D

Ska fira jul med mamma på måndag :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar