Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

måndag 26 december 2011

dag 8 ett ögonblick

Detta ögonblick min ja så väl dagen innan du dog ringde mamma flera gånger och sa att du kunde gå bort när som helst och jag var tvungen att vara hemma hos Sabina och Christian o sitta barnvakt. men dagen efter gick du bort ja var i skolan då mamma ringer och säger att Morfar är död står just då ute och röker och fattar inte vad som händer. när ja kommer in i skolan brister ja i gråt och förstår att nu är du borta. de tog inte många månader från när vi fick veta att du hade en tumör i hjärnan till du gick bort man man såg att de kommer inte dröja länge kvar. du har alltid vart intresserad av bilar. men efter tumören ville du vara med moster lena i stallet  och sen blev du intresserad av blommor. Jag vet känner mig så hemsk att ja inte stod där vid sängen när du tog farväl. men ja fick ändå se dig, 
efter skolan då jag fick vara att morfar hade gått bort så kom Cia och Nader och hämtade mig jag skulle gå in till morfar och säga farväl men jag kunde inte jag grät och grät men så kom min moster sabina och sa du kommer ånga dig om du inte går in tar han i handen eller tar ett riktigt farväl av honom. jag gick in kunde inte inte andas så hårt. morfar har alltid varit snäll aldrig skrikit på oss eller något.. 

saknar dig så jävla mycket <333 




Vet att de här är ett ovanligt ögonblick att skriva om men igår kväll när jag såg att ja skulle skriva om ett ögonblick idag var Morfar de ända som kom upp i mitt huvud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar