Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

måndag 19 december 2011

Hej

har tyvärr inte kunnat blogga på ett bra tag då jag har glömt bort mitt lösen ord men har fixat de nu :D

sitter i skolan och jobbar med min och hodas hemsida :)
Efter skolan blir de hem till kingen :D
råkade tyvärr somna idag när jag kläde på mig mina strumpor xD så trött var ja :P
Tänkte börja med att varje dag är de en fråga jag ska svara på här på min blogg typ dag 1  min familj eller något. kul :)  någon som tycket de är en bra ide ? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar