Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 12 januari 2012

Dag 25 en första

finns mycket en första i mitt liv men de jag minns som mest är första gången jag åkte utomlands och flygplanet skit vad rädd jag var men underbart var de :) .. skulle vilja göra om de var så vakert där och när vi åkte med båt ut och skulle kolla på delfiner vattnet var helt blått. och maten på hotellet var så sjuk gott var så mycket att välja på :D .
på torsdagen när vi var där hade dom tursisk afton och de kom en eldslukare en som lekte med en orm gick på glas och en som magdansade och mycket mer. men vill göra om de men skulle då vara kul att åka med en kompis

jag var på grönalund för fösta gången föra sommaren asså sommaren 2011. tyckte de inte var så kul tyckte Liseberg  var roligare. men de var ändå en upplevelse som ja kan göra om. Det blev roligare när man är med en kompis men de var endå inte lika roligt som liseberg som sakt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar