Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

tisdag 31 januari 2012

hej hej

sitter nu i biblioteket har en lektion kvar och de är turism :) har ingen aning om vad vi gör på den lektionen  :( men tycker de är de roligaste lektionen på hela dagen :) hart agit ut pengar för att kunna betala mitt gymkort :) blir sedan stallet till min underbar Sebastian idag blir de lugnt och kanske blir att rida ut bror på lite hur de ser ut ute i Ålberga :) Kollade min frånvaro och ser skit bra ut har inte vart borta en ändaste gång sen jullovet va :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar