Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

söndag 1 januari 2012

Min vecka

Så här ser min vecka ut som kommer


  •  Måndag först blir de åka ut till stallet . sen städa
  • Tisdag Stallet :D
  • Onsdag Stallet
  • Torsdag försöka plugga eller så åker ja in till stan och klipper mig kanske :D
  • Fredag mys med älsklingen och bara chillla
  • Lördag ingenting
  • Söndag ingenting


kanske slappt i alla fal men har tre skoluppgifter att göra i alla fal..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar