Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

söndag 29 januari 2012

oj oj

oj sitter och fixar med bloggen och redigerar bilder och gör lite allt möjligt på datorn
har ennu inte börjat med mat eller något och blev jätte sugen på kokta morötter, så har i alla fal satt på en kastrull med morötter :) ska väl börjar springa runt här i mitt nattline och göra någon nytta :)
ska ju med ut till svärmor och svär far då älskling ska betala räkningar, sen ska vi göra ett ärende i Ålberga :) nej nu ska ja inte sitta här mer ska börja göra något nu herrå bloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar