Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

söndag 29 januari 2012

Perfekt ?

kom och tänka på ordet perfekt, i denna stan måste man vara fröken perfekt för att passa in smal stora tuttar och botox i läpparna och sju lager smink.

om du går upp i vikt snackas de om dig, om du går ner i vikt snackas de, vad en du gör snackas de. Ett misstag och du får stå ut med snacket om de hela livet folk kan inte gå vidare och måste snacka. men nu är ja stark av att så många tryckt ner mig under mitt liv tänker inte lyssna på skiten mer. ja stänger av mina öron i er närhet. nu ska ja fokusera på träningen och skolan.

Har jag rätt eller fel? vist de här är mina åsikter men är de inte så här de är.
jag har blivit kallad för fetto hela mitt liv blivid utstött mobbad playad och mycket mer. folk faller mer och mer för skit snack och har fått folk som sakt ja men hon säger du är si och så och då vågar dom inte ta insativet själv och umgås med mig för att kunna se om jag är sån. folk tror på ryckten , men jag samlar i alla fal en egen uppfatting om mäniskor innan ja dömmer dom ....

Vad är rätt och fel? är de så här? är de bara ja som känner så ? Vart är samhället påväg`?

Pöss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar