Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

lördag 28 januari 2012

tjatja lördag idag

Jaha lördag idag och lagt in några inlägg via telefonen. har enu inte lärt mig att skriva på så små knapparna som är på telefonen. hat en soft dag idag :) vaknade tidigt men somnade om och sedan vakna ja vid 9 börjar spela word feud och sedan gick ja och diska och spela lite på datorn :) efter några timmar gjorde jag gröt som sakt till min underbara kille som sa underbar meningar idag som värmde i mitt hjärta. sen så har vi vart i gymet och annars bara softat i dag ska åka in till stan snart och se vad denna dag har att erbjuda där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar