Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

söndag 19 februari 2012

Dag 7 åtta bekänelser

  1.  jag hatar spindlar
  2. jag har aldrig hoppat med en häst
  3. jag har ljugit
  4. jag älskar Öfa
  5. Jag är en tjej 
  6. Jag älskar min Familj
  7. Jag saknar visa personer , som jag säger att ja hatar och bråkat med.
  8. Jag älskar djur. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar