Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

måndag 6 februari 2012

Idag är ja sur

Asså seriöst har en som kränker ner personer och säger massor med taskiga saker och då skyller hon på sin dyselexi vadå viste inte att dom med dyselexi är sån trodde de var mer läs och skriv svårigheter som ja har. sen skylla på sin adhd du har inte adhd lilla gumman . du säger att du inte gjort något fel men är man en bra kompis om man vill att sin kompis ska ändra stil och grejer de är fan inte utsidan som räknas är insidan . och att säga att ja men hur skulle du se ut i one pice jo som en fett gris säger kompisar så ? och du vet inte vad du gör för fel ? du får folk att komma till botten att känna sig värdelösa och verkligen få en att må dåligt du har sakt så mycket dumt och du borde tänka på vad du säger. Du bestämmer och allt man får inte säga imott då blir de värdens liv. men att skylla på en sjukdom som inte ens har med sakerna att göra är väldigt dåligt. de är som om ja skulle säga amen ja är självmordsbenägen ja kan gå och döda andra med eller något ... nej sur ja bliiiiiiiiiirrrrrrrrrrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar