Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

måndag 27 februari 2012

måndag igen

jahaja då var lovet slut, klassen har två olika grupper grupp 1 och grupp 2 och jag är i grupp två, och 1 orna har lab idag på naturkunskapen som är första lektionen. :) vad innebär de jo att ja fick en liten sovmorgon :)
men men ska till läkarn snart är nervös hatar sjukhus.

idag blir de skolan. sen ska ja träffa en tjej som ska köpa en lampa av mig :)
känna lite money är ju alltid lite roligt. och då blir ja av med min skuld till min älskling :)

ska börja rida mer också minns inte om ja skrivit om de ännu i min blogg men i alla fal rider Sebastian 1 gång i veckan och ska börja rida Kricken 2 gånger :) och han kanske blir min i sommar :) glad tjej :)

men men måste fixa mig nu snart ska ja ut till bussen .
men ni får ha de så bra alla läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar