Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

söndag 12 februari 2012

Mår så bra nu :)

allt är så otroligt bra nu :) älsklingen och jag har verkligen kommit nära varandra och har inte sätt han le så mycket som han gör nu. Har aldrig mått så här bra i hela mitt liv :) ... 

Hand en otroligt bra kväll igår bade jauzzi stavas ? utomhus :) drack några cider och hade chill :) 
sen blev de hem till Erik och Malin där de blev en hel del kort spel, och saning och konka och alkoholintag :P..

Idag har ja därimott bara tagit de soft och kollat One tree hill . älskingens syster kom upp en stund eller ner eller va de blir :P hahha .. hon behövde låna en hammare. nu ska vi äta hamburgare och ha mys :) .. .

jag har tagit mig upp från botten, folk som tryckt ner mig lyssnar ja inte på ja vet att jag är jag och ja duger som jag är för de finns bara en som är som jag  och de är jag själv, jag har haft mycket upp och ner gångar och inte varit mig själv mobbad folk tryckt ner folk occh skit för ja själv mått dåligt och jag är så hemskt besviken på mig själv att ja vart den personen. ja lovar när ni mår dåligt stå ut kämpa , jag vet att man kommer till den stunden då allt känns värdelöst man har inga vänner ingenting känns de som , men både jag och ni vet hur många som ingentigen älskar en men aldrig säger de.. 

Hoppas mina dagar försätter så här och ja kan må så här bra :) snart blir de att börja packa allt jag äger för nu ska allt entligen hem till min älskling :) 

HARE GÖTT :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar