Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 2 februari 2012

Torsdag idag :)

jahaja har igentligen sovmorgon till 12.40 men ska till gunilla kl 9 för att göra klart samhälle då hon skjutit upp mitt betyg :) ... sen har ja för mig mins inte om de är idag eller nästa torsdag ja ska till skolsyster :P hahha de får ja ta reda på :P hoppas på en lyckad dag idag :)


herrrååååååååååå
kom gärna med förslag på vad ja ska blogga om ...
som sakt ni vet ju lite om varför ja blivit den jag är och allt. finns de något mer ni vill veta ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar