Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

tisdag 20 mars 2012

tjolla hopp

gick skit bra i skolan :)puss på det :) sedan blev de ut i stallet blev både rida ut och lite på banan han va riktigt pigg och ville inte riktigt lyssna men de sket ja i blev bara jobbigare för han för ja gav inte upp.
Sedan blev de att skritta ut med Anna på Kricken :) riktigt mysigt och gick super bra och han pussades och var så hyper glad när ja kom till stallet han lägger huvudet på axeln och är verkligen jätte mysig ska försöka ta kort på de man han tycker inte om kameran tyvärr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar