Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

tisdag 12 april 2011

Förlåt för en dålig uppdatering

har haft en jobbig måndag med upp och ner gångar mått illa som ja vet inte vad. men orkade ta mig till Pålljunghage och vara hos Lolah käkade totalt 2 knäcke macka och 2 köttbullar den dagen tror aldrig ja mått så dåligt. men men idag är de tisdag och har mått prima har vart i skolan och haft prov och allt möjligt. Sedan kom älsklingen och hämtade mig och Hoda älsklingen skjutsade hem henne och vi åkte till Ewe och Kongo hände inte så mycket där snackade och spela kort :D Sedan skjutsade min Älskling hem mig och ja hoppa in i duschen och nu ligger ja här :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar