Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

onsdag 13 april 2011

Hej

Idag vaknade ja upp kl 7. gick sedan upp och borstade håret och kläde på mig å käkade frukost, sen gick ja till Hoda vi skulle gå till skolan men var så dåligt väder så vi tog bussen. Nu sitter jag i skolan och har Näthandel och Turism i samma lektion för vi fick en gemensam uppgift av lärarna. Jag och Hoda ska skriva om olika mäss o kongress anläggningar men har bara hittat stockholmmässan och stadionmässan. :(

Efter den här lektionen blir de något med guje vad vet vi inte eftersom killarna har drama och vi något annat :D

Efter skolan ska ja hjälpa christina att städa för jag är tyvärr pank eller pank är ja väl inte ha 300 kr men ville itne köpa cigg för dom och varför inte städa när man känner på de är ändå så snäll och hon har ju problem med rygg och så så ja....


Jag Vill ha sommar nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar