Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

söndag 17 april 2011

God morgon

Hade en skit trevligt lördag i Eskilstuna med älsklingen :D Var på Eskilstuna sjukhuset pågrund av min jävla astma skit och magskit funkar skit nu när våren kom mår blä fan varannan dag :( ... Sen blev de Jonas och Jessica :D skit trevligt dom bjöd på friterade pommes och kött :D ... åkte hem vid ca 10 på kvällen och hade världens jävla tankar ja depp tankar och humörsvängningar och Daniel bara är du säker på att du inte är gravid och bla bla .... har fan p stav och kan inte bli gravid.... men i alla fal idag är ja på topp och ska ut till älsklingens föräldrar och i morgon blir de ringa soc och säga att ja vill ha den där anette som kontaktpersson hon var hel skön .. och de roligaste va att hon med älskar hästar :D så vi skulle ut och rida :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar