Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 21 april 2011

Hejsan

va ett tag sen jag bloggade har inte haft tid riktigt. men ska försöka hinna hade vart lättare om man hade en iphone eller något som man kan blogga ifrån orkar liksom inte sitta med datorn hela tiden . men men mitt lov har vart bra hittills har vart hos Nina och busat med barna :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar