Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

måndag 25 april 2011

Förlåt för en dålig uppdatering ingen

Har inte haft min dator på 5 dagar då ja vart med älsklingen. har haft både bra och dåliga stunder men skönt att de är löst. nu ska ja berätta om mina trevliga dagar...

Fredag: Vaknade upp hos älsklingen städade lite och donade la mig och kolade på pippi långstrumo :p blev mat hemma hos hans föräldrar blev en ridtur på Bajen som aldrig för fy fan vilken rid tur har aldrig hoppat i hela mitt liv men oj oj oj.. ja sen blev de hem till pappas stuga och snacka skit med han syrran och Nanet. sen hem och sova ..

Lördag: vakna upp av att älsklingen  hoppar ner till min säng och håller om mig och ger mig en puss på kinden går upp och klär på mig, och sedan åker till hans föräldrar va snäll mot anna och mokade till hästarna :D
Anna undra om ja skulle med ut och rida men ville inte efter jag gjorde illa mig dan innan bajen ville inte flytta på sig och rider rakt in i en stolpe aj aj men i alla fal så tog en promenad med Bajen och logerade henne :D ... efter käkade vi påskmat jätte gott :D pratade lite skit och sedan åkte vi till Pappas stuga där Nanete och hennes barn va och mina systrar med barn och killar. vi fick choklad tårta och letade påskägg ... och skjusde runt folk... sen blev de hem och sova....

Söndag: Vaknade av att älsklingen drog upp rullgardinerna kollade sedan på ronja rövardotter... sedan drog vi till Malin och Erik, vi grillade och ränsade doms rabatter och planterade blommor :D sedan blev det film :D och hem och sova

Måndag= idag : Vaknade hos älsklingen vi låg och kollade på tv sedan käkade vi frukost och sen drog till Ewe och Kongo men Kongo jobbade. vi tog en promenad till han och lämnade mackor cigg och kaffe sedan låg vi och solade. älsklingen åkte till ålberga och träffa linus hos hans föräldrar och jag va med Ewe och pratade skit sen blev de hemfärd. eller ja skulle till Christina för min moppe stod där ... men nu är ja hemma ska sova snart ska upp tidigt och Duscha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar