Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

tisdag 26 april 2011

Tjooooooo

Idag vaknade ja upp och såg inte fram i mot skolan men de funkade. gick  i skolan till kl 2 sen blev de hemfärd :D ska ut och rida och Bajen betyder mer för mig en skolan så tog ledigt dom två sista lektionerna :P

Kommer sakna Bajen i enormt mycket hon är världens underbaraste häst. Vill köpa henne men har inte råd :(

åååhh dom här dagarna kommer de bli dålig uppdate tror ja för Bajen betyder mycket och ska ägna den sista tiden med henne. har tyvärr inte hittat kabeln till kameran men här kommer två bilder från telefonen   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar