Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

tisdag 5 april 2011

Min dag

Vaknade kl 7 av att väckarklockan ringde, gick upp och käkade frukost som blev 1 macka och ett glass nypon sopa. Jag och Hoda skulle gå till skolan men blev buss för Hani skulle med, i skolan började vi med Öfa och hade Elsa efter det hade vi lunch och de va spagetti och Bacon sås. kl halv 2 kollade vi på bio med klassen och har aldrig vart med om en så hemsk film ... efter bion slutade vi och jag och Hoda gick hem.När jag kom hem kom älsklingen till mig och vi kollade film och käkade mat filmerna va Klara och den andra heter Baby Mama. Min lilla älskling började gråta åt filmen Klara sjukt gullit :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar