Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

tisdag 5 april 2011

Test inlägg

Jag var bara tvungen att göra ett test inlägg för att se hu resultat blev. Det är alltså jag som gjort designen och hoppas att min kompis klet/carola tycker om den. Jag blev nöjd, men vill hon inte ha den på detta vis så gör jag gärna om det :P 

Mig hittar du på famwaernsvensson.blogspot.com

ha de gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar