Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

onsdag 25 maj 2011

Onsdag kväll :D

Va ett tag sen jag bloggade :( har inte haft tid att sitta länge vid datorn har inte de nu häller.
sen sist jag bloggade så har allt vart upp och ner en jävla humörsvängningar kan man säga ..
nu bor jag typ hos min underbara Daniel. och vi har snart vart tillsammans i 1 år :D
har lärt känna grannarna här ut och snackat lite med dom .. nej nu vet ja inte va jag ska skriva men får se om jag kan slänga in ett inlägg i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar