Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

onsdag 8 juni 2011

Hej

Har inte skrivit på länge har inte haft tid och lust. igår var jag och älsklingen i stan och han var på åsidan han var skit dålig men nu börja de bättras. ja tog en sväng till där jag ska sommarjobba och hämtade schema och blev där ett tag :D när vi kom hem solade ja lite sen åkte vi ut på en motorcykel runda till kvarsebo och lite annat. och sattan vad jag har ont i handen man ska inte leka med hästar :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar