Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

lördag 11 juni 2011

Lördag :D

SEXLIV

Är du oskuld? - ne
Någon gång haft sex med samma kön? - nee
När hade du sex senast? - hmm i Tisdags 
Kollat porrfilm? - Ja
När blev du av med din oskuld? - var 13 skulle bli 14 
Haft gruppsex? - neej 
Haft sex på öppen plats? – JA :P 
Drömt sexdrömmar? – ja, en gång.
sugit av någon? - ja
Slickat någon? – Ne
Ångrat att du haft sex med någon? - Som fan!
Hur många oskulder har du tagit? - 3
Har/haft kk? - har haft 
Haft sex med någon annans pojkvän? - ´JA :(
Tänkt på någon annan när du haft sex? - ja, men det var länge sen!
Hört eller sett andra ha sex? - ja :P
Haft sex med någon kompis bror / syster? - Ja  :)
Somnat under sex? - nope! men vart på väg 
Haft sex när det är andra i rummet? - Jaopp :P 
Varit med någon som är lika gammal? - Ja
Varit med någon som är 18 år? - Ja:P
Varit med någon som är äldre än 18 år? - Ja
Varit med någon som är yngre än dig själv? - jaop :P :
Gjort sönder något när du haft sex? – Ne, inte va jag tror
Blivit påkommen under sex? – Ja...;)

Haft sex:
I en bil? - Ja
I snön? - Nope
På offentlig toalett? – Ja
I duschen? - Ja
I badkar? - Ja
På badrumsgolv? - Ja, 
I sjö/hav/pool? - ne
I någons förälders säng? - Ja
På stranden? -Ja i ett tält :P 
I någon annans säng? - ja
I din egen säng? – ja
På ett köksbord? - Ja
I en soffa? - ja
På en stol? Ja
I en garderob? - ne
På ett sovrumsgolv? - Ja
På ett köksgolv? - ne
I gräset? -ne
I en rabatt? -ne

Var det pinsamma frågor? - Ne :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar