Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

onsdag 29 juni 2011

Uppdatering :D

nu har jag inte bloggat på länge :( har inte haft tid jag jobbar och när jag vart ledig fredag och lördag har jag vart med älsklingen :D

jag har haft en jätte trevlig midsommar har tyvärr inga kort för har inte hittat min kamra den är ute p vift någon stans men i alla fal börja dagen med att vi vaknade runt 10 drog sedan till älsklingens föräldrar och käkade lite där där hans bror var med sambo och barn , kul och träffa dom när man inte träffar dom så ofta men ändå bor dom nära liksom i Norrköping :P  men men sen drog vi till Erik och Malin med bussen efter som älsklingen skulle dricka så tog vi inte bilen , vi grillade och hade de mysigt och Dennis var också med :D vi missade bussen hem så Ewe och Kongo hämtade oss i stan :D ... på lördagen låg vi bara i sängen hela dagen typ :D och på söndagen åkte älsklingen och Micke iväg och jag var med Terese och Carina. Carina och hennes kille hade vatten krig och så skulle jag hjälpa Carina så fick ja också vatten över mig :( men  men kul hade vi :D
Måndag, Tisdag, och idag är det jobb och i morgon med sen är de sommarlov för mig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar