Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

tisdag 29 november 2011

Dikt

När jag ser dig, stannar mitt hjärta till
när jag möter din blick, stannar min värld 
du är den finaste som finns.


jag har aldrig någonsin känt såhär
aldrig någonsin trott
på att man kan vara såhär lycklig och kär.


med dig så är mitt liv helt, och mitt hjärta lagat.
jag skulle aldrig klara av ett liv utan dig
för det är du som håller mig vid liv. 


du är mitt ljus i mörkret
du är min värme om natten
du är han som håller mig kvar på min livslina. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar