Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

tisdag 29 november 2011

Sorgsen dikt

Det finns en flicka liten och rädd
som önskar att hon av någon vuxen skulle blivit sedd,
hon försöker se ut att vara glad och flina
men när dagen är slut lägger hon sig i sin säng för att grina
hennes liv består av hat och ångest
och hon tycker att livet är pest,
Flickan vet inte vad hon ska ta sig till
att leva är inget som hon längre vill
varför måste livet enbart bestå av slit
Flickan mår verkligen skit
flickan funderar på att ta sitt liv
att hugga i hjärtat med en kniv
bara se hur det rinner blod
men för det behöver flickan mod
men det vet hon inte om hon har
så ett tag till får flickan stanna kvar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar