Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

måndag 19 december 2011

Dag 1 om mig

Ja ni vet säkert redan en hel del om mig. Ja ha heter Carola bor med min mamma i en 3 med Vår gullia lilla hund som är blandning mellan lasapso och pudel :D ... Jag har tyvärr tappat kontakten med pappa men de börjar komma tillbaka. jag har pojkvänn sen  1 år  4 månader, och 15 dagar om man ska vara exakt :P men tog slut i ca 1 månad men vi var ändå med varanda och var som vi var innan så vi räckar inte de som slut. Jag går andra året på handel och är nu 18 år. Har också tagit bort några vänner i min omkrätts dom kallar sig vänner men inte är de finns inte som stött hör aldrig av sig eller något. nej såna har vi inte tid med. Dom bästa vännerna ja har är Lina, Pontus och Min Fur / Natali .... jag hoppas dom här året går fort på handel tänkte sedan plugga vidare. men är inte riktigt säker. jag är en häst tokig tjej rider ca 1 gång i veckan kan bli mer. det är en  ja vet itne riktigt va Lilla Sebastian är för något. men men stor och underbar är han... sen brukar ja rida på Annas hästar som är min killes syster hon har bara  travare. .. Jag ska själv jobba väldigt mycket på att gå ner i vikt eller i allafal gå promenader och känna mig sund och få upp konditionen och också sluta med rökningen.

Jag har börjat planera mycket i min vardag då ja ofta försvinner i väg och inte gör läxor och får inte den sömn ja behöver. Folk här i NYKÖPING tror ja är samma persson ja för 5 år sen jag har förendras en hel del av mina brister i livet och så som folk behandlat mig, man mognar i sättet då.
Jag har vart mobbad sen lekis och finns fortfarande visa personer som fortfarande håller på  fattar inte vad problemet är men så sakt bor ju i NYKÖPING... Nej men vist jag är inte smal är överviktig men varför kalla en för fetto varför inte stötta personen. och den här staden går efter utsidan inte insida och har någon sakt att a men hon går itne vara med hon är si och hon är så då lyssnar alla på de.

nej men nu vet ni lite om mig och hoppas ni forsätter att läsa min blogg och gärna slänger in lite kommentarer :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar