Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 22 december 2011

Dag 3 mina föräldrar

ja vad ska man säga min mamma heter Susanne runt 45 år tror ja minns inte :P hahha hon är oftast snäll. men ibland vill ja inte kalla henne för mamma . men vi har fått bättre mamma dotter relation. men men finns inte så mycket att skriva, mamma är undersköterska och jobbar med gamla dementa.

Pappa är 52 tror ja heter Roger och bor med sin nya .. eller han säger att de inte är hans nya men de tror jag.
han  jobbar inom komunnen som  parkarbetare. vi har inte så bra relation till varandra pratar knappt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar