Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 22 december 2011

Dag 2 min första kärlek

Ja haja min första kärlek. hmm ja den var väl med Mattias tror ja men de var inte så seriöst.. men min första kärlek som har vart mest seriöst var nog med Christofer men det var väldigt mycket bråk.. de var få stunder vi hade de bra. den ända killen ja mått riktigt bra med är Daniel.. och hoppas på att få spendera många fler år med han :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar