Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 22 december 2011

hej bloggen

La upp dom dagar ja missar och ska försöka skriva om varje dag. har itne kunnat skrivit innan för har inte haft tillgång till min dator och telefonen är dum i huvudet. men ska bli bättre

Idag vaknade jag hemma hos älsklingen :)
gick upp och duschade och sedan fixade i ordning mig till bussen.
i skolan lyssnade vi bara på estetklassen som sjöng och gjorde olika saker sen fick vi sluta runt 10-11.
skönt nu har man JULLOV !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar