Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

söndag 15 januari 2012

28 det här saknar jag

jag saknar verkligen att vara liten att bo med både mamma och pappa, slippa allt bråk och gnäll och du är sämst du är så och hitan och ditan och skit snack som är överallt. vill vara liten och inte kunna förstå och bra leva livet så som mina föräldrar gjorde för mig. nu är de som ja är ett spöke sitter i Jönåker ingen hör av sig och frågar hur jag mår eller något.... vill inte ha de så här vill känna kärleken som för och hur ni brydde er och berömde mig för den jag är .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar