Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

tisdag 17 januari 2012

Tja tja

orkar verkligen inte skriva dom två sista dagarna har inget bra ämne :(
men men,....

idag kom ja till skolan för att jag skulle vara hos skolsyster halv 9 men hon hade någon annan som mådde jättedåligt som behövde prata ut så ja fick ta en annan tid.

börjar 09.45 men svenska :D sen när den lektionen slutat blir de äta ut med mina kära kompisar Lina och Pontus :D pösss på det :P hahha

hoppas på en bra dag med mycket skratt och roliga stunder. just nu älskar jag bara mitt liv allt är så bra just nu skulle inte kunna se ett liv utan Daniel han betyder så grymt mycket för mig. skulle aldrig bytta ut han mot någon annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar