Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 19 januari 2012

hello

tja tja, sitter i skolan börjar tydligen 12,40 men den ända bussen som gick så jag inte kom försent var 09.18 så blev inte så lång sovmorgon ändå :P men men och lilla jag glömde gympakläderna innan för dörren :( ...

Idag blir de skolan sen kommer Anette och hämtar mig så blir de stallet :D

hoppas alla andra får en underbar dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar