Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

fredag 20 januari 2012

Dikt till min underbara vän Natali

du en underbar vän! du e den som står mej närmst! 
du vet allt om mej, du e en ängel, jag kom ihåg första gången vi träffades och vi bråkade ofta. 
tiden gick vi kom nämre varandra, vi gjorde ett band som blev hur starkt som helst!
vi e som systra, vi håller tsm ända in i slutet.. 
jag kommer aldrig svika dej Natali 
vet inte vad jag skulle göra om de hände något med dej! 
jag står alltid vid din sida! jag kommer alltid finnas vid din sida!
om vi någon gång blir ovänner så kommer jag ändå alltid finnas där för dej! 
vi har bråkat många gånger men jag älskar dig så oerhört mycket de går inte att beskriva med ord.
du har en säker plats i mitt hjärta vännen! du är en sån underbar vän,
du får mej på topp! du vet att du alltid kan lita på mej vad de än gäller!
du förstår mej bäst av alla! alla kan klaga ner på oss, men vi titta bara ner på dom, och skratta så länge vi har varandra, kan ingen stoppa oss! du och jag Natali , finns inget bättre !


ÄLSKAR DIG NATALI !!!!!

5 kommentarer:

  1. Hejj^^
    Ursäkta, eller är jag helt störd... Men va det inte Nathalie som du hata5r, ingen äkta vän, elak, mm. "Lite" drygt att gå bakm ryggen på en som du nu ena stunden säger "Åhh, jag älskar dej Nathalie!" (Till henne) Och sen till dina andra vänner "Fy fan va jag hatar henne!" Det kallas dubbelmoral.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej jag hatar inte henne men blir jobbigt att vara med henne flera dagar i sträck ja älskar henne och hon har vart en underbar vän i flera år men vi börjar glida isär och det är tråkigt.
      Om ja ska säga de med rätt ord så Älskar jag den gamla Natali men hon är inte den och då är de svårt eftersom hon har utvecklas och blivit negativt kompis eller hur man ska förklara de

      Radera
  2. Hur är det med svenskan?? Jag har hört dig och den andra tjejen i röd jacka vid bussen flera gånger o snackar skit om henne...

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja min svenska är skit på grund av min dyselexi och har svårt att lära in mig. e jag och hon i röd jacka står aldrig vid bussen vi går oftas till stan, hon bor så nära så varför skulle hon åka buss. vem har ja snacka skit om Natali? ja ja har sakt att de är jobbigt att vara med henne då hon har förändrar mycket och blivit en annan person de är inte samma person som för ca 1 år sen

      Radera
    2. Vågar du inte stå för vem du

      Radera