Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

tisdag 24 januari 2012

tja tja bloggen :D

haha nej men är glader idag :)

Dagen börja med att ja höll på att missa bussen :( ajaj men hitta nycklarna till slut och kunde låsa dörren och åka till skolan ...
i skolan blev de prat med skolsyster massor med förhoppningar har ja nu har gått ner 3.6 kg sen i fredags :) och mer ska de bli.
efter skolan blev de max med Anette var nyttigare idag köpte ramlösa kycklingburgare och morötter :) sen blev de ut till stallet och fixa allt och red sebastian allt gick så himla bra och fick han på tygeln : )

efter stallet kom ja hem satt och lata mig ett tag sen blev de upp till gymet med Elin / granne  cyklade i 30 minuter och brände hela 441 kalorier :) och har nu uppnått ett nyårslöfte och de va att skaffa gymkort och se allt positivt :) nu är de rökningen att kämpa med och att gå ner 25 men skulle va glad om ja gick ner 36 kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar