Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

onsdag 25 januari 2012

Trött på allt nu !!!!!

Trött på alla som säger att dom är min vän, när fan finns ni då? i alla fal inte när man behöver er, folk som knappt annars skriver till mig puchar mig och ger mig förhoppningar men ni då som kallar er vänner nej ni hör inte ens av er.. börjar bli lite trött på de. vist har gjort mina misstag i livet och ja de var 3 år sen men va fan 3 år sen händer mycket förändring. Nej tänker ja itne bry mig mer om er antinge sanna vänner eller inga alls trivs bra med Daniel, och de är något ja också stör mig på att alla hatar han också för så han var förut. han är värdens underbaraste men de tar lång tid tills han öppnar hela sitt hjärta.

Nej nu ska ja duscha och mysa med min underbara kille :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar