Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

torsdag 5 januari 2012





Även om jag känner mig ensam
så vet jag att du alltid finns där för mig
jag hoppas verkligen att du kommer finnas där för mig
som jag alltid kommer finnas för dig

du är skället till att jag lever
du gör mig lycklig och glad som jag aldrig har varit förut
och jag hoppas att det kommer vara så länge

jag kommer aldrig lämna dig
jag vill bara att du ska bli lycklig o vara glad
om du är lycklig så är jag lycklig
JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA <333 hoppas på många flera år med dig igår var de ett och ett halft år sen den blev vi :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar