Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

söndag 8 januari 2012

dag 19 deta ångrar ja

oj oj oj de är mycket jag ångrar i världen, men de jag ångrar mest är nog så ja varit mot mina kompisar den sista tiden, har riktigt inte haft tid har pluggat varit sjuk och då hinner man inte med. neb jag ska bättra mig, vist jag har valt bort en kompis som bettyt mycket för mig, älskar henne jätte mycket. men orkar verkligen inte lägga ner energie på någon som inte gör de tillbaka. man kan inte stå upp för någon när den inte str upp tillbaka´. men men de är något ja ångrar som mest ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar