Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 18 somrar. Bor i Jönåker och går första året på Gymnasiet - handel. Mitt liv har haft både nedgångar och uppgångar som alla gjort mig till den person jag är idag. Ni kommer att kunna följa mig i alla min äventyr i livet. Min passion och det jag brinner för är att rida/hästarna, skriva dikter - kanske ni får några smakprov - min Pojkvän Daniel och självklart alla mina underbara vänner. Självkart kommer ja blogga en hel del om min träning :) kampen om att gå ner 20 kg till sommaren

söndag 8 januari 2012

dag 21 ett annat ögonblick

den var den dagen jag såg dig där på festen tyckte inte alls om dig tyckte du var äcklig och såg gammal ut.
du började springa efter mig och förföljde mig och vio utan för handlar i jönåker när hon och ja bara skulle ut för att ta luft. minns de så väl :D trodde aldrig de skulle bli du och jag Daniel . dom satt och skrek sen när vi var inne pussa han pussa han du ser väl att han är intresserad och så pussa ja han sen kunde han inte låta mig vara på hela kvällen :P hahah nej men ja minns dena dag och dena ögonblick då han kom in i rummet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar